بهترین کانال آموزش زبان انگلیسی در تلگرام

کانال آموزش زبان انگلیسی در تلگرام استاد عطایی با ارایه آموزش های اورجینال زبان انگلیسی بصورت روزانه توانسته جای خود را بین مخاطبین خود جهت آموزش زبان انگلیسی باز نماید. حالا با 4 کانال آموزش زبان در تلگرام در خدمت شما هستیم.

کانال آموزش انگلیسی از صفر، کانال آموزش زبان انگلیسی سطح مبتدی، کانال تلگرامی آموزش زبان برای سطوح متوسطه و کانال آموزش زبان برای سطوح پیشرفته

همین حالا به جمع هزاران زبان دوست و زبان جو در کانال تلگرام زبان انگلیسی استاد عطایی بپیوندید…

نحوه عضویت در کانال آموزش زبان انگلیسی در تلگرام استاد عطایی

۱- برنامه تلگرام را بصورت رایگان در بازار یا اپ استور پیدا نموده و روی گوشی خود آن را نصب و فعال سازی نمایید.

۲- جهت عضویت در کانال تلگرام مبتدی ataeibasic جهت عضویت در کانال تلگرام زبان متوسطه ataeionline و

جهت عضویت در کانال تلگرام پیشرفته ataeiadvanced را در قسمت جستجو (یا در قسمت بالا) در برنامه تلگرام تایپ نمایید. در صورتی که سطح زبان شما خیلی پایین هست کانال english_zero را انتخاب کنید. دقت کنید که علامت @ میبایست پیش از شروع آیدی کانال قرار گرفته باشد.

۳- پس از ورود به کانال تلگرام ما، روی دکمه JOIN کلیک نمایید و هر روزه مطالب آموزشی ما را دنبال نموده و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نکته: همینطور میتوانید یک پیام در تلگرام به شماره 09193953865 ارسال نموده و متن پیام متن عضویت در کانال عطایی آنلاین در سطح مورد نظر خود را داشته باشد.

نحوه عضویت در بهترین کانال آموزش زبان انگلیسی در تلگرام با تدریس استاد عطایی

بهترین کانال آموزش زبان انگلیسی در تلگرام

کمی درباره کانال آموزش زبان انگلیسی استاد عطایی

کانال آموزش زبان انگلیسی استاد عطایی بدون شک بهترین کانال تلگرام آموزش زبان انگلیسی هست که پر از آموزش های مفید و جالب انگلیسی بوده و بصورت روزانه مطالب اورجینال در آنها ارسال میشود. کانال تلگرام آموزش زبان انگلیسی استاد عطایی تنها کانال در تلگرام میباشد که در سطح بندی های مختلف برای سطح مبتدی، متوسطه و پیشرفته ارایه میشوند و هر کانال مطالب خاص خود متناسب به سطح زبان آموز را ارایه میکند. در کانال تلگرام آموزش زبان انگلیسی استاد عطایی انواع آموزش لغت، آموزش اصطلاحات روزمره، سوال و جواب، مطالب خواندنی انگلیسی، آهنگ انگلیسی، و … به اشتراک گذاشته میشوند و همچنین آخرین اخبار از کلاسها و تخفیف های ویژه برای محصولات آموزش زبان انگلیسی استاد عطایی در این کانالها در اختیار اعضای کانال قرار میگیرد. 

آیا میدانستید استاد عطایی ارایه دهنده موفق ترین سرویس های آموزش زبان انگلیسی در سطح ایران هستند؟

کلاس خصوصی آنلاین با استاد عطایی

آیا میدانستید که میتونید از کلاسهای خصوصی استاد عطایی بصورت آنلاین و از طریق اسکایپ برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید؟

خرید دوره های آموزشی استاد عطایی

آیا میدانستید که استاد عطایی محصولات آموزشی زیادی رو در قسمت فروشگاه سایت عطایی آنلاین دارند که با اونها زبان خودتون رو در هر قسمتی تقویت کنید؟

بسته خودآموز زبان انگلیسی استاد عطایی

آیا میدانستید که بهترین خودآموز زبان انگلیسی در ایران توسط استاد عطایی ساخته شده و در مدت ۴ ماه بدون شرکت در کلاس میتونید زبان رو در منزل خودتون یاد بگیرید؟

کلاس غیرحضوری زبان انگلیسی

آیا میدانستید که بهترین کلاسهای غیرحضوری زبان انگلیسی در ایران توسط استاد عطایی تدریس میشه و فقط در ۸ ماه میتونید تسلط کامل به زبان انگلیسی داشته باشید؟

دکمه بازگشت به بالا

مایلید عضو باشگاه مشتریان عطایی آنلاین بشید؟

در این صورت تمامی اخبار جدید درباره کلاسها، محصولات آموزشی، تخفیف های ویژه و … رو قبل از همه در گوشی تلفن خودتون دریافت خواهید کرد.