کلاس خصوصی مکالمه انگلیسی عطایی آنلاین

با ماهانه ۶ میلیون تومان زبان انگلیسی رو در ۲ سال یاد بگیرید.

یادگیری زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته در ۲ سال با ماهانه ۶ میلیون تومان

کلاس خصوصی مکالمه انگلیسی عطایی آنلاین مناسب کسانی هست که میخان یک مسیر ۱ الی ۲ ساله رو به همراه من (علی اکبر عطایی) مدرس زبان انگلیسی با تجربه ۱۸ سال آموزش زبان انگلیسی طی کنند و در این مدت با هفته ای فقط یک جلسه کلاس یا در صورت انتخاب ۲ جلسه کلاس بتونن با کمترین زحمت از سطح مبتدی به سطح پیشرفته مکالمه زبان انگلیسی برسن.  

در کلاس خصوصی با استاد عطایی چی یاد میگیرم؟

خوبی کلاس خصوصی مکالمه عطایی آنلاین اینه که شما دیگه هیچ دغدغه ای نیاز نیست داشته باشید چون کل مسیر آماده شده و برنامه هر جلسه از قبل مشخص هست و خیالتون راحت که همه مهارت های مورد نیاز برای تسلط بی نظیر به مکالمه و درک انگلیسی رو در این مدت یاد خواهید گرفت و این موضوع رو از همون ۴ ۵ جلسه اول درک میکنید و هر ضعف و ایرادی که داشته باشید کلاس به شکلی انعطاف پذیر هست که تمام مشکلات شما برطرف میشه و پیش میرید.

تقویت مکالمه

تقویت مکالمه

با حذف تفکر فارسی

تقویت listening

با حذف ذهن ترجمه گر

تقویت گرامر

با آموزش آنالیزی
آمادگی برای آیلتس

آمادگی برای آیلتس

در مدتی کوتاه

آمادگی برای مهاجرت

با تسلط به مکالمه

آمادگی برای کار

در هر زمینه به زبان انگلیسی

مسیر کلاس خصوصی شما...

در قسمت پایین مسیری که با هم قراره طی کنیم رو میتونید که ببینید که در هر بازه زمانی چقدر پیشرفت میکنید و چه انتظاراتی باید داشته باشید. دقت داشته باشید که این مسیر زمانی بر اساس یک جلسه در هفته حساب شده و در صورتی که مایل هستید میتونید تعداد جلسات بیشتری رو در هفته داشته باشید و به همون میزان زمان رو کمتر کنید. 

جلسه مشاوره رایگان

قبل از اینکه کلاس رو شروع کنیم یک جلسه بصورت رایگان براتون برنامه ریزی میشه که مدت اون ۳۰ دقیقه هست و در این جلسه یک مشاوره دقیق بهتون داده میشه و سطح اولیه شما مشخص میشه تا برای من مشخص بشه که از کجا باید شروع کنیم و همینطور سیستم آموزشی بصورت کامل براتون شرح داده میشه تا بتونید بهترین تصمیم رو بگیرید.

برای تکمیل

پیش نیاز

۵ ماه نیاز دارید

در صورتی که در جلسه مشاوره رایگان مشخص بشه که سطح شما مبتدی هست پس از مطالب پایه ای تری شروع میکنیم تا با المنت های اصلی جمله آشنا بشید، لغات مورد نیاز رو یاد بگیرید و بتونید که جمله سازی انگلیسی رو به راحتی یاد بگیرید. حتی اگر هیچ کلاسی شرکت نکرده باشید هیچ نگرانی نداشته باشید چون به ساده ترین شکل بهتون آموزش میدم تا پایه زبانتون به قوی ترین شکل ممکن تقویت بشه. ۲۰ جلسه برای رسیدن به سطح بعدی نیاز داریم که در صورتی که عجله داشته باشید میتونید ۲ جلسه در هفته کلاس داشته باشید تا در مدت ۲.۵ ماه این دوره رو تکمیل کنید و به سطح بعدی برسید. 

برای تکمیل

سطح D

۵ ماه نیاز دارید

چه از سطح مبتدی وارد این سطح بشید چه در جلسه مشاوره رایگان مشخص بشه که میتونید از این سطح شروع کنید یک خبر خوب براتون دارم چون از این ترم به بعد قراره تفکر فارسی حذف بشه و انگلیسی رو به اصولی ترین شکل ممکن یاد بگیرید و انگلیسی براتون جذابیت فوق العاده ای رو پیدا خواهد کرد چون همون انگلیسی که جاهای دیگه براتون کاملا غیرقابل درک بوده حالا در این ترم و با مطالبی که بهتون یاد میدم براتون مثل آب خوردن قابل درک میشه و از یادگیری زبان لذت خواهید برد. برای اینکه تمام مطالب این سطح رو تکمیل کنیم به ۲۰ جلسه نیاز داریم که در صورتی که عجله دارید میتونید با داشتن ۲ جلسه در هفته این ترم رو ۲.۵ ماهه تکمیل کنید. 

برای تکمیل

سطح C

۵ ماه نیاز دارید

با تکمیل سطح D و ورود به سطح C شما قدم های اول در حذف تفکر فارسی رو برداشتید و تسلط نسبی به درک بدون ترجمه انگلیسی و جمله سازی صحیح انگلیسی برداشتید و در سطح C میخواهیم سطح شما رو خیلی بالاتر ببریم. با تکمیل سطح C شما از ۹۹ درصد کسانی که در آموزشگاه ها زبان رو میخونن بهتری خواهید بود و مطالبی رو یاد میگیرید که زبان آموزان در آموزشگاه ها بعد از ۲ ۳ سال هم یاد نمیگیرن و حتی اگه بهشون آموزش داده بشه هم نمیتونن استفاده کنن ولی با سبک خاصی که شما یاد میگیرید و بدون تفکر فارسی میتونید به راحتی از اونها استفاده کنید. 

برای تکمیل

سطح B

۵ ماه نیاز دارید

با ورود به سطح B دانش زبان شما به سطح پیشرفته میرسه و مطالب این سطح در هیچ کلاس و هیچ کتاب انگلیسی هم پیدا نخواهید کرد و هیچ استادی این مطالب رو نمیتونه به زبان آموزان خودش آموزش بده چون برای درک این مطالب زبان آموز نباید ترجمه کنه و نباید فارسی فکر کنه. شما با یادگیری مطالب این سطح میتونید مثل یک انگلیسی زبان حرف بزنید و فیلم ها و پادکست های انگلیسی رو بخوبی درک کنید و مطالب این سطح هست که تضمین کننده اینه که بعد از مهاجرت بتونید یک مکالمه بی نقص رو داشته باشید و درک شما هم عالی خواهد شد.

برای تکمیل

سطح A

۵ ماه نیاز دارید

در سطح A شما واقعا به سطحی میرسید که انگلیسی رو مثل یک انگلیسی زبان درک میکنید و همه مطالب سطح های گذشته رو مثل آب خوردن میتونید استفاده کنید و میشه گفت که وقتی به این سطح میرسید واقعا سطح پیشرفته انگلیسی هستید و به راحتی فیلمها رو میبینید و متوجه میشید، با راحتی پادکست های انگلیسی رو درک میکنید و مکالمه شما هم از کسانی که سالها در آمریکا زندگی میکنن هم حتی بهتر خواهد بود. با تکمیل این دوره عملا آموزش شما به پایان میرسه و میتونید در دوره های مکالمه آزاد ثبت نام کنید تا مهارت خودتون رو در مکالمه بیشتر کنید. 

مکالمه آزاد

فقط زبان آموزانی که سطح A رو تکمیل کردن میتونن در دوره مکالمه آزاد شرکت کنند. این دوره فوق العاده برای اینه که تمام مطالبی که در طول دوره یاد گرفتید رو استفاده کنید و به مهارت مکالمه برسید و اعتماد به نفس خودتون رو بالا ببرید. این دوره هیچ محدودیتی نداره و هر وقت که مایل باشید و هر تعداد جلسه ای که مایل باشید میتونید داشته باشید. بعضی از زبان آموزان دوست دارن هفته ای یک جلسه درگیر زبان بمونن تا زبان یادشون نره و این کلاس پر از مطالب فوق العاده جذاب هست که شما رو هر هفته به کلاس بکشونه. 

چطور سریع تر میتونم دوره رو تکمیل کنم؟

این امکان وجود داره که بتونید بیشتر از یک جلسه در هفته کلاس داشته باشید تا بتونید با سرعت بیشتری دوره رو تکمیل کنید. 

کلاس خصوصی انگلیسی با هدف یادگیری لغت

کلاس های خصوصی لغات محاوره ای برای هدف بالا بردن سطح لغت زبان آموزان هست و با یادگیری لغاتی که در این دوره آموزش داده میشن مکالمه انگلیسی شما کاملا شبیه به یک انگلیسی زبان میشه و مخصوصا این دوره مناسب کسانی هست که قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان نظیر آمریکا، کانادا، استرالیا یا انگلستان رو دارند. 

دوره لغات محاوره ای ۱

دوره لغات محاوره ای ۲

دوره لغات محاوره ای ۳

کلاس خصوصی انگلیسی با هدف شرکت در امتحان IELTS

اکثر کسانی که قصد مهاجرت یا تحصیل در خارج از ایران رو دارن باید مدرک آیلتس با نمره تقریبا بالا ارایه بدن. با یک نگاه به سایت رسمی امتحان آیلتس یعنی  IELTS.ORG  میتونیم ببینیم که زبان آموزان فارسی زبان معمولا نمره ای بین ۵.۵ الی ۶.۵ رو میارن که حد وسط هست و زبان آموزان آلمانی زبان نمره ای بین ۷ الی ۸ میارن و زبان آموزان شرق آسیایی مثل چینی زبان ها یا تایلندی ها نمره بین ۵ الی ۶ رو کسب میکنن.

این تفاوت بین نمرات ناشی از زبان مادری هست. زبان آلمانی ریشه نزدیکی به انگلیسی داره و بخاطر همین زبان آموزان آلمانی زبان نمره بالاتری رو کسب میکنن. زبان چینی یا تایلندی ریشه مشترک کمی با انگلیسی دارن و به همین خاطر نمره پایین تری کسب میکنن. زبان فارسی بین این دو زبان ها قرار میگیره و نمره بین ۵.۵ الی ۶  رو برای فارسی زبانان ثبت میکنه.

با حذف تفکر فارسی و جایگزین کردن تفکر انگلیسی در دوره های دانش زبان موفق شدیم دوره ای رو برای آیلتس آماده کنیم که در اون زبان آموزان بتونن نمرات بسیار بالاتری رو در امتحان آیلتس کسب کنن. البته که موفقیت در امتحان آیلتس به فاکتورهای متفاوتی بستگی داره و استاد نقش کوچکی در راهنمایی زبان آموز داره و این خود زبان آموز هست که در هر قسمت باید به تسلط برسه تا به نمره خوبی برسه.

به هر حال ۲ ترم ۱۵ جلسه ای به شکلی برنامه ریزی شده تا این موارد تدریس بشن:

  • گرامر پیشرفته برای مکالمه و رایتینگ
  • لغات پیشرفته و  collocation
  • تکنیک های لیسنینگ
  • تکنیک های ریدینگ
  • آموزش نوشتن مقاله
  • آموزش نوشتن گراف
  • آموزش مکالمه و درک توقعات ممتحن

دوره آیلتس ۱

دوره آیلتس ۲

سوالات متداول درباره کلاس خصوصی زبان انگلیسی استاد عطایی

بله مسلما. کلاسهای خصوصی ما بصورت آنلاین و از طریق اسکایپ برگزار میشن یعنی از هر شهر یا کشوری بدون محدودیت میتونید با اسکایپ کلاس خودتون رو با استاد عطایی داشته باشید.

بله قبل از شروع کلاس یک جلسه رایگان برای مشاوره و تعیین سطح انجام میشه تا دقیقا بدونیم که سطح اولیه شما چیه و طبق سطح شما راهنمایی میشید که از کدام قسمت شروع کنید.

هزینه کلاس های خصوصی بصورت ماهانه پرداخت میشه و به شکل پایین خواهد بود.

در صورت برگزار کلاس بصورت:

یک جلسه در هفته: ماهانه ۶ میلیون تومان (کل دوره ۲ سال)

دو جلسه در هفته: ماهانه ۱۲ میلیون تومان (کل دوره ۱ سال)

سه جلسه در هفته: ماهانه ۱۸ میلیون تومان (کل دوره ۶ ماه)

 

بله حتما کلاسها بصورت ۲ نفره هم قابل برگزاری هستند و ۲۵ درصد به هزینه دوره اضافه خواهد شد.

در صورتی که بصورت ۲ نفره کلاستون برگزار بشه ۲۵ درصد به هزینه دوره اضافه میشه.  

جهت راهنمایی برای ثبت نام شماره تلفن همراه زیر رو روی گوشی خودتون ذخیره کنید،

09193953865

یک پیام با متن “ثبت نام کلاس خصوصی” در واتسپ یا تلگرام ارسال کنید. 

دقت کنید شماره تلفن بالا فقط در واتسپ و تلگرام فعال هست و پیامک و تلفن پاسخ داده نمیشن.

در صورتی که ساعت خالی وجود داشته باشه به شما اعلام میشه و اگر شما قادر به شرکت در کلاس در اون زمان بودید یک جلسه معارفه براتون بصورت رایگان ترتیب داده میشه و باقی مسائل در اون جلسه توضیح داده میشه. 

در صورتی که ساعت خالی وجود نداشته باشه و در صورت تمایل شما در لیست رزرو قرار میگیرید تا نزدیک ترین کلاسی که خالی بشه.

در هر ۱۰ جلسه زبان آموز اجازه ۱ جلسه غیبت با برنامه ریزی قبلی (حداقل ۲۴ ساعت) را دارد. متاسفانه بیشتر از این تعداد طبق قوانین آموزشی کلاس ها غیبت غیرمجاز تلقی میشوند.

در جلسه تعیین سطح رایگانی که برای شما برنامه ریزی میشه استاد عطایی سوالاتی رو از شما میپرسن که با توجه به اون سوالات خود استاد عطایی برنامه و هدف کلاس رو مشخص میکنند تا شما به هدف اصلی خودتون برسید.

متاسفانه خیر، چون به احتمال زیاد ساعتی که مد نظر شما هست در حال حاضر در اختیار کسی دیگه باشه ولی اگر اون ساعت خالی باشه مطمئنا میتونید که اون رو انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بابت ساعات قابل ثبت نام به شماره 09193953865 در واتسپ یا تلگرام پیام ارسال کنید.

متاسفانه هیچ کلاسی بصورت حضوری برگزار نمیشه. 

ثبت نام کلاس خصوصی زبان انگلیسی استاد عطایی

جهت ثبت نام فقط کافیه که شماره تلفن

۰۹۱۹۳۹۵۳۸۶۵
رو روی گوشیتون ذخیره کنید. و یک پیام با متن "ثبت نام کلاس خصوصی" در واتسپ یا تلگرام ارسال کنید جهت رزرو کلاس خصوصی
سپس اطلاعات ساعت های قابل ثبت نام براتون ارسال میشه و یک زمان برای معارفه و تعیین سطح رایگان تعیین میشه تا صحبت های بیشتر و معرفی بیشتر کلاس و برنامه کلاسی اون موقع انجام بشه.
دکمه بازگشت به بالا